12 Mart 2012 Pazartesi

FİLİZİN BONCUKLU PATİGİN AÇIKLAMASI

Arkadaşım ulusoydantelinaçıklamalarıyla boncuklu patik,açıklamsı forumumuzda da mevcut,
‎52 ilmik al şişe,2 ters,2 düz 52 cm lastik ör
‎2 ters,2 düz örüyoruz,kenarlarda bir ilmek kenar ilmik olucak,1 kenar ilmnik,24 ilmikte lastik örgüsü tam artaya 2 ilmik tersin üstüne geleceğin,ön kısım mutlaka tersin üstüne gelecek yoksa olmaz...1 dola 2 ters 1 dola,lastik örgüsüne devam
örgümüzün rets yüzünde boncukları örüyoruz,düzde ise artırma yapıyruz...resimdeki gibi düzilmiğinarasında kalacak boncuk(1 düz ör boncuğuğ araya itekle 1 düz ör bu kadar)
artırmamızda bu şekilde resimleri inceleyin anlamdığınız yer olursa elimde açıkla yazarım şmdi zamanım yoktu
kenardaki boncuk sayısı yukarıya doğru 10 olucak....ynlara doğru giden delikli artırma boyuna 12 delik olucak..ve oratadki ilmik sayımızda 26 olucak
boncuk örme işi bitince 2 ters,2 düz şkelinde 2 sırada dah örüpbu şekilde yanlardan 12 ilmik alıyoruz şişimize,resimleri takip dein
isteyen altını diksin isteyen benim gibi örsün,öntaraftan tam ortadan 8 ilmik alıp yanlardan 1 ilmik eksilterek haroşa örüyoruz.tam topuğa gelince 2 yandan da kasip 3 ilmik birakıyoruz,3 ilmeği dikiş diker gibi sağ sol yaparak örüyoruz.
http://www.facebook.com/ulusoydantel herekes açık buyrun kızlar isteyen sitesinde yayımlayabilir isim bile yazmadım...

2 yorum:

seher dedi ki...

cok güzel bayildim bu patike iznin olursa,bende yapacagim insallah,cok ta güzel aciklamissin ellerine saglik

Unknown dedi ki...

ben yapmadım patigi arkadaşım yaptı seher hanım .
http://filizinhobidunyasi.blogspot.com/arkadaşımın eline sağlık.